יום ראשון, 1 בנובמבר 2009

להסתכל למציאות בעיניים

לפני שבוע בדיוק השתתפתי (בפעם השנייה) בסדנה בת שלושה ימים שנקראת "קוד המנצח".הסדנה הועברה ע"י אלון אולמן וערן שטרן ואיפשרה לי לקבל הבנה מלאה של הצורה והדרך להשיג תוצאות רצויות פורצות דרך בכל תחום בחיים.
כמו שאמרתי, זו הפעם השנייה שהשתתפתי, ואין לי ספק שאגיע לשם גם בפעם השלישית, לקראת סוף ינואר.בפעם הקודמת השתתפתי יחד עם תומר בני, שגם הוא יצא משם באופוריה.הפעם הזו היתה אפילו יותר משמעותית מבחינתי. החומר שקע הרבה יותר, והתובנות, שהגיעו אחת אחרי השנייה, היו מרגשות.

אלו היו שלושה ימים של התעוררות נפש, אחת מהחוויות העוצמתיות ביותר שעברתי והתחושה ש"הכל אפשרי" נתנה המון אמונה וכח. הסדנה שהועברה ע"י אלון וערן, הועברה בצורה מאוד מקצועית. אלו שני אנשים מעוררי השראה, אנשים מדהימים שאני אישית לומדת מהם המון.

עם סיום הסדנה, ערכתי ראיון עם אלון אולמן, אחד האנשים מעוררי ההשראה שהכרתי. לאלון סיפור מדהים.
אלון, מנכ"ל "פריצת גבולות לתוצאות", מומחה לפריצת גבולות, מנהיגות וביצועי-על, מוביל את הארגונים המובילים בתחומם בישראל להישגים יוצאי דופן.
אלון הפך את הנחישות ואת פריצת הגבולות הפיזיים והמנטאליים לאורח חיים, כשהחל להשתתף בתחרויות "איש הברזל" אחרי ששרד פעמיים אירוע נדיר של קריסת ריאה, ארוע נדיר אשר הביא בהמשך לכריתת חלק ממנה.
הפיכת הרגעים הקשים בחייו למנוף של צמיחה ויצירה בלתי רגילים, הפכו מאז להיות מקרה מבחן ודרך חיים לאנשים ולארגונים המבקשים לפרוץ גבולות ולהגדיר מחדש מה אפשרי עבורם.
בהרצאתו המרגשת "פריצת גבולות כדרך חיים" ובמגוון הסדנאות שהוא מעביר, מנחיל אלון אולמן את ההכרה וההשראה שהכל אפשרי ותלוי בנו ומציע כלים חדשים להשגת היעדים הנועזים בחיים ובעסקים.
אלון הינו סגן אלוף במיל. עם נסיון עשיר במנהיגות ובהובלה, מפקד ספינות טילים, BA בכלכלה בהצטיינות, ו- MBA מנהל עסקים בהצטיינות.

בראיון, מספר לי אלון על אורח החיים הבריא שהוא דוגל בו. יש הרבה מה ללמוד מאלון, בעיקר את צורת ראיית הדברים המיוחדת והסוחפת שלו.


הנוסחה לחיים בריאים - סמינר
אחד הדברים שאמר אלון בראיון הוא הצורך בידע על מנת לשנות תוצאות, ולקבל את הידע ממומחים בתחום.
אני מזמינה אתכם להצטרף אלי ל-8 שעות בהם אתן לכם את כל הידע והכלים שאתם צריכים כדי לנהל אורח חיים בריא.
כדי להיות אנרגתיים, בריאים.
הסמינר יתקיים ביום רביעי, 18.11.2009, בת"א.
שריינו את מקומכם כבר היום:
לפרטים על הסמינר - לחץ כאן

המון בריאות
איילת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה