יום שישי, 20 בנובמבר 2009

משהו בבטן מרגיש לי לא נכון

אתם מכירים את תחושת הבטן הזו שיש לפעמים, שמעלה ספק? תחושה כזו שאומרת לכם שמשהו כאן לא נראה לכם?
אני מסתובבת עם ההרגשה הזו כל פעם שאני שומעת על צורת טיפול חדשה, טכניקה או גישה טיפולית חדשה.
בדיוק היום קראתי על גישה חדשה, וכל הזמן אני מקבלת פניות רבות מחברות שפיתחו מוצר או טכניקה טיפולית ומבקשות שאנסה אותה.
גם אני מטפלת, וגם אני נעזרת בטכניקות טיפוליות כמו סו-ג'וק (דיקור קוריאני) צמחי מרפא, רפלקסולוגיה. גם אני ממליצה למטופלים מסויימים להעזר בויטמינים ומינרלים ספציפיים על מנת לחזק או לטפל בבבעיה בריאותית מסויימת.
אלו גישות טיפוליות מעולות לטיפול בבעיה רפואית מסויימת. ז"א שאם כבר יש בעיה רפואית, אלו צורות הטיפול שהייתי בוחרת.
אבל למרות זאת, משהו בבטן תמיד אומר לי שאנחנו לא אמורים להגיע בכלל לשימוש בויטמינים, מינרלים, דיקורים וכו'.
אם נזקקנו למשהו חיצוני  כדי לטפל בעצמנו, זה אומר שעשינו משהו פנימי לא בסדר. וגם אם נעשה דיקור או נשתמש בצמחי מרפא, אבל לא נשנה את מה שעשינו לא בסדר, הבעיה תחזור. לפעמים תחזור בדיוק כאותה בעיה, ולפעמים תחזור עם שינוי צורה - תתפרץ באיבר אחר או תפגע במערכת אחרת - אבל בוודאות תתפרץ.
הדרך הקלה היא לקחת טיפול חיצוני ולהשתיק את הבעייה.
יותר קשה זה לשנות הרגל, לשנות את הדפוס שהביא לבעייה.
ורוב האנשים בוחרים בדרך הקלה יותר. רוב האנשים מאמינים בתוכם באמת שהטיפול בסמפטום הוא זה שירפא. כך לימדו אותנו במשך שנים. זו גם הסיבה שנוצרו אינספור גישות טיפוליות.
מה שאני אומרת זה שברגע שיש בעיה, אין מניעה לטפל בצורה זו או אחרת (אם הדרך לא פוגעת ומזיקה יותר) אבל במקביל, חובה לטפל בגורם עצמו. יש להגיע לשורש הבעייה, ושורש הבעייה בד"כ קבור עמוק בפנים.
יש להבין מה עשינו שגרם למערכת החיסון להחלש, או מה גרם ללב להחלש, או מה גרם לדלקת להתפרץ וכו'.
למה הגוף לא טיפל בעצמו?
ברגע שנותנים לגוף את התנאים הנכונים הוא יעשה הכל כדי לשמור עלינו בריאים, אז מה עשינו שגרם ליציאה מהאיזון?
התנאים הנכונים נמצאים ברמה התאית. יש לתת לתא את מה שהוא צריך כדי לשגשג, כדי לייצר אנרגיה טובה ונכונה וזה כולל בין השאר חמצן, חומרים מזינים, תנאים נכונים לסילוק פסולת ורגש בונה ומקדם.

על זה בדיוק דיברנו בסמינר "הנוסחה לחיים בריאים". במהלך יום שלם נכנסנו לכל הפרמטרים, שאם ניתן אותם לגוף, הגוף יטפל בעצמו בצורה הטובה ביותר. הבנו איך כל גורם משפיע על הגוף ומה אנחנו יכולים לעשות כדי לתת לעצמנו את התנאים הטובים ביותר ליצירת תהליך של ריפוי, לקבלת שפע של אנרגייה.

אני מזמינה אתכם לסמינר הבא, שיתקיים ביום רביעי, 16.12.2009, בין השעות 08:30 - 16:30, בבית ציוני אמריקה בתל- אביב.
לפרטים והרשמה:
http://www.healthyfamily.co.il/117036/seminar

המון בריאות,
איילת

תגובה 1:

  1. איילת יקרה.
    כמי שעבר איתך תהליך כזה, אני יכול להעיד ממקור ראשון, שכאשר מתחילים לטפל בבעיה מבפנים, התוצאות מדהימות.
    במקרה שלי, בעיית ראיה שנחשבת חשוכת מרפא, נסוגה לאחר שנים של התדרדרות.
    הכל מצוי בתוכנו, צריך רק ללמוד למצוא את הגורמים ולפרק אותם...

    מוטי.

    השבמחק