יום שלישי, 9 בפברואר 2010

אנחנו חייבים לילדנו את הידע הזה

במהלך חיי ובעיקר במסגרת העבודה שלי ובמסגרת העסק אותו אני מנהלת, מזדמן לי להכיר אנשים מופלאים. אנשים שיש להם כל כך הרבה מה לתת לעולם וללמד אותנו, כאלו הנותנים לי השראה מדי יום.
חשוב לי שתכירו אותם ותקבלו מהם את המסר אותו הם מעוניינים להעביר לעולם.
אחד מהאנשים האלו הוא גל ירדני, מנכ"ל "אקטיבי", אדם אקטיבי ביותר עם סיפור חיים מדהים. לגל יש קשר ישיר לכל תחום הבריאות, עובד עם ילדים, והוא לקח על עצמו (ואני מצטטת את מילותיו) "לשנות את העולם - ילד אחד כל פעם".
גל עוסק בתחום הספורט לילדים. הוא מרגיש אחריות אישית ולוקח באופן אישי את הבריאות של ילדינו, ומתוך הרצון העז לעזור בנה עסק אדיר, רשת של מרכזי ספורט מקסימים לילדים בגילאי 2-14.

ביום המשפחה הקרוב, יום ראשון, 14.2.2010, אראיין את גל ירדני ואשוחח איתו ארוכות, בכדי שתוכלו ללמוד ממנו על בריאות הילדים שלנו.

לקראת ראיון זה, ערכתי עם גל שיחה קצרה כדי שתוכלו להכירו ולשמוע את דבריו.
בהמשך יש את כל הפרטים להצטרפות לראיון המלא.

כבר בשיחה הקצרה הזו שערכנו, אני נדהמתי לגלות מספר עובדות מרתקות כמו :
  • הקשר בין בעיות קשב וריכוז ופעילות גופנית, ועד כמה פשוט לעיתים לעזור לאלו שסובלים מקשב וריכוז
  • עד  כמה נפוצות היום בעיות בחגורת הכתפיים אצל ילדים (כי הם הפסיקו לטפס על עצים כמו שהיה פעם) ועל ההשלכות של זה
  • בעיות ההשמנה
  • ועוד.
הסתכלו בסרטון הקצר על השיחה בנינו:



כמו תמיד אשמח לקבל תגובות מכם כאן למטה - ספרו לי מה אתם חושבים על הנושא, חוויות, התלבטויות, הערות או כל דבר שעולה על דעתכם.

ולכבוד יום המשפחה - מתנה
מי מכם שמעוניין לקבל עוד ולשמוע את גל הרבה יותר, מוזמן לשיחה האינטרנטית שבה אראיין את גל למשך שעה.
הראיום יתקיים ביום ראשון, 14.2.2010, בין השעות 21:00 - 22:00.

הראיון הינו בחינם אבל דורש הרשמה בקישור הבא:
http://www.healthyfamily.co.il/117036/free-lectures

מי שנרשם יקבל את הקישור לשיחה אותה תוכלו לשמוע מביתכם, דרך האינטרנט.

המון בריאות
איילת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה