יום שני, 22 בפברואר 2010

מועדון החברים החדש של ד"ר איילת רוזנפלד

לקראת כתיבת בלוג זה גיליתי עובדה מדהימה.
במהלך השנה האחרונה עבדתי עם רבים אשר מעוניינים לחיות חיים מלאי אנרגיה ובריאים.
עבדתי עם אנשים שונים אשר התחלקו תמיד לשתי קבוצות עקריות - אלו שמעוניינים למנוע מחלות ולחיות חיים בריאים, פעמים רבות אלו הורים שמבינים את חשיבות הידע והכלים שעליהם ללמוד ובאחריותם להעביר לילדיהם, ואלו שסובלים מבעיה בריאותית מסויימת ומחפשים מרפא.
רבים הגיעו לסדנאות, לסמינרים, להרצאות ואפילו ליעוץ פרטי אצלי בקליניקה.
אנשים עברו שינויים משמעותיים, שינו לעצמם את החיים מקצה לקצה, אבל שמתי לב לתופעה מדהימה. השינויים המשמעותיים ביותר, שהפכו לאורח חיים ולא רק שינוי זמני, היו דוקא אצל אלו שעברו סמינרים וסדנאות, יותר מאלו שהגיעו לסדרת טיפולים אישית. אלו שהגיעו לטיפולים אישיים קיבלו את הכלים הנחוצים לעצמם לטפל בבעיה בריאותית, ואכן הבעיה הספציפית בד"כ עברה. אבל אחרי שהבעיה נפתרה, רוב המטופלים חזרו לאורח החיים שהיו רגילים אליו תמיד. אלו שהשתתפו בסמינרים ובסדנאות קיבלו כלים שאיפשרו להם לראות את התמונה כולה. הם יצאו משם עם הבנה עמוקה, מוטיבציה אדירה וכלים פרקטיים משמעותיים, שכאשר הכניסו אותם לחייהם התחילו לראות שינויים.
ואז הסתכלתי על עצמי וניסיתי להבין עם עצמי מה גורם לי לעשות שינוי בכל תחום שהוא?
והתשובה לכך היא ברורה - הבנה! אני אעשה שינוי רק כשאני אבין מה דרוש לשינוי ולמה. יתכן שזה משהו שלקחתי מלימודי באוניברסיטה. מדען חייב לשאול כל הזמן למה ולחפש תשובות. שום דבר אינו מובן מאליו. ולכן תמיד אני שואלת למה?
העניין הוא שראיתי שכמעט כל האנשים מצליחים גם לעשות שינוי וגם לשמר אותו כאשר הם מבינים בדיוק את הפרטים. כאשר יש להם את הידע והתמונה כולה ומקבלים כלים פרקטים להבין מה לעשות עם הידע.
לדוגמה - למה רוב האנשים לא מצליחים עם דיאטה ומתחילים שוב ושוב? כי אין להם את התמונה כולה ואת הכלים הנכונים. הם לא מבינים בדיוק מה הדרישות של הגוף, איך הוא פועל, מה חשוב שיהיה בתזונה היומית ואיך בדיוק יש לפעול כדי להוריד במשקל.

היום חסר המון ידע וחסרים כלים שיכוונו ויסבירו בדיוק מה צריך לעשות.

זו המטרה שלי - להעביר ידע וכלים פרקטיים לכמה שיותר אנשים על מנת שתהיה לכם התמונה כולה והשינוי יהיה יעיל.

כמובן שהשתתפות בסמינרים יש לה את האפקט הגדול ביותר, מכיוון שלהיות ביום שלם בו לומדים, רואים סרטים, מקבלים כלים, שואלים, שומעים את המשתתפים האחרים יש לו השפעה משמעותית.
אבל לא כולם יכולים להגיע לסמינרים מסיבות שונות - מחיר, מרחק ועוד, ולכן הרגשתי שאני לא מגיעה לכולם.

אז מה אני מציעה?
על מנת לתת הזדמנות לקבל ממני תוכן חשוב ורב וקשר שוטף איתי – ובהשקעה "שווה לכל כיס"– הקמתי את מועדון החברים – מועדון החברים של משפחה בריאה.

מהו מועדון החברים?
מדובר על מנוי חודשי לתכנים שלי, המקנה לכם:

  • יעוץ אישי – צ'ט בשידור חי - צ'ט בשידור חי עם ד"ר איילת רוזנפלד זה בדיוק זה. במהלך החודש אתם תחשפו ותכירו מגוון גדול של כלים שכל אחד מהם חשוב למעבר לאורח חיים בריא. רבים מהכלים האלו יהיו חדשים עבורכם וההתנסות שלכם איתם תעלה שאלות והתמודדויות במהלך השבוע. כחברים במועדון יש לכם את האפשרות לשאול אותי כל שאלה בתחום התזונה והבריאות, בזמנים שמוגדרים מראש דרך מערכת צ'ט. אם לא אוכל לענות על שאלתכם באופן מידי, אעביר תשובה לחדר הצ'ט, אותה תוכלו לקרוא בזמנכם החופשי.
  • עיתון "הנוסחה לחיים בריאים" - אחת לחודש, היישר לתא הדואר שלכם (לא באימייל, בדואר אמיתי!), מהדורה מודפסת הכוללת מתכונים, מאמרים, סיפורים מעוררי השראה, טיפים ועוד. בכל גליון שלל רב של ידע וכלים החשובים כדי לחיות טוב ובריא. עם הרשמתכם דבר ראשון תקבלו אוגדן מהודר בו כל חודש תרכזו את המתכונים והטיפים שתקבל כך שבסוף השנה יהיה לכם ביד ספר מתכונים בריאים.
  • תפריטים  - לפני חגים כמו פסח, ראש השנה, לפני עונות כמו קיץ או חורף וכו' תקבלו המלצות לתפריטים בריאים, אשר יתנו לכם רעיונות ויעזרו להתארגן במהלך השבוע .


  • הנחה על קורסים, סדנאות וסמינרים - כחברי מועדון יש לכם את הזכות הראשונה, לפני כולם, לקבל הנחה על הפעילויות השונות של "משפחה בריאה" – סדנאות, הרצאות, סמינרים וקורסים. ההנחה שתקבלו כבר תחסוך לך יותר מהעלות החודשית של מועדון הלקוחות.


  • דיסק חודשי של ראיונות עם מומחים - גם דיסק זה נשלח אליכם בדואר - ובו אני מראיינת כל חודש מומחה אחר אשר מביא איתו ידע וכלים חשובים לאורח חיים בריא, ממנו חובה ללמוד. ההאזנה לראיונות עם מומחים נותנת גם השראה רבה, וגם דרכי מחשבה ופעולה חדשות אשר ניתן ליישם מיידית בחיים.
מדובר על הזדמנות להנות ממיטב התכנים של "משפחה בריאה", בהשקעה חודשית נמוכה, וללא כל התחייבות – כלומר, ניתן להפסיק בכל עת שהיא (מי שירצה...). עוד לא אוכל לפרסם את העלות החודשית, אך בוודאות לא מדובר על אלפי שקלים בחודש, אפילו לא 600 ש"ח בחודש... אפילו לא 300 ש"ח בחודש... באמת אני עובדת על הצעה שלא תוכלו לסרב לה!
עוד פרטים בקרוב...

כאמור ההרשמה למועדון הלקוחות של ד"ר איילת רוזנפלד נפתחת ביום שני, 1.3.10. הצטרפו היום לרשימת ההרשמה המוקדמת, ותקבל ממני את המידע העדכני ביותר, כולל ההטבות הרבות השמורות למצטרפים הראשונים למועדון:
http://www.healthyfamily.co.il/117036/clubalert

בינתיים: מה תרצו ללמוד ממני בשנה הקרובה דרך העלון, הדיסקים המוקלטים, הכנסים והקורסים? איך המועדון ישרת אתכם ומה תשיגו איתו? אשמח לשמוע אתכם ולקבל מכם תגובות כאן למטה .

איילת

9 תגובות:

  1. נשמע מעניין מאד. מחכה לשמוע

    השבמחק
  2. כן, נשמע מעניין. מקווה שהעלות ממש נמוכה, כי יש תכנים כאלה באינטרנט בחינם.

    השבמחק
  3. איילת מקסימה.ראשית אני נפעמת כתמיד מהיצירתיות הברוכה שלך!ומאחלת לך ולכולם שתעלי ותצליחי!
    שנית,כאישה השומרת על אורח חיים בריא ופעילות גופנית קבועה,ותודה לאל נראית נפלא ומרגישה ככה,אני מסכימה איתך שההבנה היא כוח וגם כלי.ללא ספק!אך לא פחות חשוב מכך היא נוסחה פשוטה מאד: השמירה על משקל גוף תקין היא משוואה פשוטה של מה שנכנס לגוף ומה שיוצא.כמה אנרגיה הכנסנו וכמה הוצאנו.זה מה שגורם להצטברות שומן, או ירידה במשקל, או.. שמירה על משקל מאוזן.
    וכאן כמובן אני מחזקת את ידייך ופועלך לגבי ה'מה' מכניסים לגוף.חשוב לתחזק אותו היטב עם יסודות וחומרים שתורמים לחיסונו.שגם תוכו יהיה כברו,כלומר..שגם מה שלא רואים חיצונית..הדם,התאים,המערכת החיסונית יהיו מתוחזקים היטב!
    בנוסף, אני בטוחה ששמחת חיים והתעסקות בדברים שעושים לנו טוב תורמים ללא כחל ושרק לאנרגיות חיוביות אשר שוב,מעכלות ומשתמשות באנרגיות שאנו מכניסים באופן מקסימלי.
    כל הרעיונות שלך ברוכים כאמור.ולכל אחד מהם ערך חיובי.
    מועדון חברים יש לו כוח והשפעה של קבוצה על היחיד,אפשרות להנות מהטבות על מוצרי בריאות,הרצאות וכו'..אגב, לדעתי ימי ההרצאות תרמו יותר לאדם האחד מאשר טיפול אישי משום שתמיד קבוצה בעלת ערכים משותפים יוצרת תחושה שיש עוד אנשים איתי ואני לא לבד בזה.יש תמיכה ויש 'גב'.העיתון הוא דבר נפלא!ידוע שחכם שומע פעמיים..ואם קורא פעמיים - גם טוב.
    לגבי תוכן העיתון-אכתוב לך באישי הצעות.ברשותך.
    לגבי הדיסקים-חיובי מאד,יש בכך דבר יפה אם תסכימי ותאשרי לתת לבני משפחה אחרים/חברים להאזין למה שיש בדיסקים.וכך כמובן תגיעי ליותר אנשים שמאזינים ומשנים אורח חיים :)
    סליחה שהארכתי,אך לא יכולתי להתחייס בקצרה לרעיונות שכאלה :)
    המשך יום נפלא ופורים שמח לכולם :)
    אורית :)

    השבמחק
  4. איילת!
    בשלוש מילים: את פשוט נהדרת!
    המון הצלחה! אני כבר איתך!
    בלה עברון

    השבמחק
  5. נשמע רעיון מבורך, אבל הכל תלוי עלות, כי כמו שמישהו לפניי כבר ציין, את רוב התכנים ניתן לקבל היום באינטרנט, היתרון של ההצעה שלך , זה החיסכון בזמן לחפש. בנתיים נרשמתי, מחכה לקבל עידכון מדויק יותר.
    תודה!

    השבמחק
  6. נשמע ממש מרגש. רק אתמול שילמתי לדיאטנית 250 שקל עבור מפגש אחד ותפריטים וכבר היום בבוקר במקום לאכול את מה שאמרה אכלתי 3 בורקסים. מאחר ששילמתי רק אתמול המחיר הוא משמעותי עבורי. כדאי שתוסיפי לעיתון תמונות של אנשים לפני ואחרי הירידה במשקל וכן קוראים יכתבו מתכונים שלהם וישתפו. גילי מאור- מאמנת אישית ועסקית -שלא יודעת איך לאמן את עצמה במשקל תקין(למרות שבעבר הייתי אשה רזה). 050-4148443

    השבמחק
  7. מי כמוך!

    שולח חיבוק,

    עופר מלמד

    השבמחק
  8. סומכת עלייך: על היושר, היסודיות, ההתמדה, החוכמה...
    מצטרפת בשמחה וממתינה בקוצר רוח לצאת ל"מסע" הזה איתך.
    בהצלחה
    רוקסנה

    השבמחק
  9. איילת שלום
    אני מתחיל ביצור של נקניקיות אורגניות בבקשה צרי איתי קשר

    אריק מלמד
    www.lul-orgni.co.il

    השבמחק