יום רביעי, 11 באוגוסט 2010

חגיגה מלכותית

התחושה הפנימית שמלווה אותי כל יום, מאז שחזרתי מלפלנד המדהימה, היא חגיגה.
כנראה האנרגיות האלו שהיו שם ונמצאות גם כאן בין כל הבנות , נותנות את התחושה הזו.
בכ"ז כבר עברו 3 שבועות, ונכנסים לשיגרה, בין אם נרצה וגם אם לא, ואנשים מסביב כבר אומרים לי "לפלנד לפלנד, יופי, אבל תנחתי כבר..." אבל איזושהי תחושת חגיגה נמצאת באוויר ואני לא רוצה לנחות ולא רוצה שתעלם.

וכל הזמן אני חושבת כיצד אוכל לחגוג עם לקוחותי ולשתף אתכם בחגיגה שלי?
ובכן, הקשיבו - חשבתי על הדרך המושלמת לחגוג.
אני רוצה לפגוש אתכם, פנים מול פנים, ולהעביר לכם את האנרגיות האלו והחגיגות האלו
ולהפוך לכם את החגים שמתקרבים לחגיגה.
מאתמול אני עובדת במרץ ובהתרגשות על כך, אספר לכם על כך בקרוב מאוד.
בינתיים, כדי שתבינו קצת על מה אני מדברת, ומהן האנרגיות האלו שחווינו שם, אני מצרפת סרטון קצר, פחות מ-3 דקות, כשאנחנו מתעוררות בשטח בבוקר, (אחרי שישנו אולי שעתיים), שמסביבנו נוף קסום:




בקרוב אספר לכם בדיוק איך אני מתכננת לחגוג יחד,
סופשבוע נפלא
איילת

2 תגובות:

  1. לו יכןלתי להיות שם! כיף חיים.זה ילווה אותך בכל החיים.מתנה גדולה
    חנה

    השבמחק