יום שלישי, 2 בנובמבר 2010

מה גורם לאדם לקום בבוקר ולהחליט שהוא רוצה עולם בלי תרופות ורופאים?

לפני הרבה שנים, אחרי לידת הבן הראשון שלי, כשהייתי רק בת 27, עברתי שיתוק בחצי גוף. בלי יכולת לדבר, בלי יכולת לזוז, כלום. זה היה מפחיד.
באופן אירוני, התקף השיתוק קרה כשנכנסתי במקרה לבית החולים, על מנת לקחת את התיק הרפואי של אימי. מכיוון שבמקרה הייתי בתוך בית החולים, קיבלתי ישר עזרה והתחלתי לעבור סדרת בדיקות ארוכה מאוד - מח, לב וכו'. אינספור של בדיקות שלא העלו דבר. הכל היה תקין.
לבסוף נמצא שהשיתוק התרחש בעקבות מיגרנות.
סבלתי ממגרנות מאז שאני זוכרת את עצמי. יש לי תעוד של יומן שכתבתי בכיתה א' בו אני מציינת שהיה לי כאב ראש ותיעודים אלו נמשכו שנים אח"כ. מגרנות היו חלק מאורח החיים שלי. חייתי על אופטלגין. בכל מקום שהייתי הולכת אליו הייתי דואגת שיהיה אופטלגין. זה היה חלק משגרת חיי ואף פעם לא חשבתי שאולי המגרנות קשורות לאורח החיים שלי.
שנים אח"כ, ללא שום קשר למגרנות, אלא בעקבות מחלת הסרטן של קרוב משפחה התחלתי להיות מודעת להשפעת התזונה על הבריאות ומתוך הבנה התחלתי לאט לאט לשנות את התזונה שלי. בהמשך הצטרפו אלי גם בעלי וילדי.
אחרי זמן מה, בלי שהתכוונתי לכך, שמתי לב שהמגרנות נעלמו. מצאתי את עצמי פתאום שבועות ללא אופטלגין, שבועות שהפכו לחודשים ועכשיו זה כבר שנים. כבר בערך 10 שנים שלא נזקקתי לאופטלגין או לתרופות אחרות.
היום אני יודעת שכל מה שחוויתי, והמגרנות האינסופיות שהיו לי, הכל נבע מהתזונה. היום אני גם יודעת בדיוק מה בתזונה שלי גרם לי לכך.

זה לא אמור להיות חלק מהחיים שלכם
מחלות, עודף משקל, חוסר אנרגייה - באמת לא אמורים להיות חלק מהחיים שלכם.
נולדתם כדי להיות בריאים, כדי להנות ממה שהחיים נותנים וכדי להפיק את המקסימום מהחיים האלו. להנות ולחוות כל רגע.
לשם כך נוצרו מערכות מופלאות בגוף המופלא שלכם. מערכות שכל תפקידן הוא לשמור עליכם בריאים, חזקים ואנרגתיים.

האנשים האלו שיש להם מודעות גבוהה לאורח חיים בריא, אלו שגופם בריא, מלא אנרגיה וחזק, הבינו את זה. הם הבינו בדיוק מה הם צריכים לעשות כדי להיות בריאים, כדי לשמור על המשקל וכדי להיות מלאי אנרגייה. הם הבינו והם עושים. הם חיים את זה בכל רגע ובכל יום.

כמו שכתבתי לכם לפני מספר ימים, המטרה שלי היא עולם בלי תרופות, רופאים, טיפולים וניתוחים. ולשם אני הולכת. זה בדיוק מה שגרם לי לעבוד במשך החודשים האחרונים על אחד מהפרוייקטים הגדולים ביותר שעבדתי עליהם עד היום.

בעוד שבועיים בדיוק אני משיקה ערכה מדהימה, מקיפה ומקצועית שפיתחתי, שנקראת "גוף מנצח - לאכול, לחיות ולהנות".

ההשקה אמנם תהיה עוד שבועיים, אבל בינתיים לקראת ההשקה, הכנתי לכם מספר מתנות והראשונה היא סרטון וידאו שמסביר בדיוק מהי הסיבה היחידה שגורמת לגוף להזדקן, לפתח מחלה או להעלות במשקל.

הכנסו לקישור הבא, הצטרפו לרשימת ההשקה וקבלו את הסרטון מתנה מיד:

http://www.healthyfamily.co.il/117036/win

אני אשמח לשמוע מכם, כאן או בדף הסרטון עצמו, מה ההתמודדות שלכם עם בריאות? מה אתם הייתם רוצים לשנות? מה יכול לעזור לכם לחיות הרבה יותר טוב?

המון בריאות
איילת

2 תגובות:

  1. תודה על המידע המעניין.
    רק יש לי שאלה או תובנה שרציתי לדעת. הרי במשפחתך כולם אכלו אותו הדבר ועדיין רק את סבלת ממגרנות. זאת אומרת שלך התזונה לא התאימה. מכאן, שלכל אדם יש להתאים את התזונה שלו. ישנם אנשים שלא סובלים מתזונה פחות טובה, ואילו אחרים כן. האם את מתאימה לכל אדם את מה שמתאים לו, או שכולם צריכים לאכול אותו הדבר באופן בריא?

    השבמחק
  2. איילת יקירתי
    תודה על הדברים הנהדרים שאת עושה. כל הכבוד על החזון הענק. ותודה אישית מהגוף שלי, שכשהוא שומע בקולך (וזה לא תמיד, כי הוא יצור פרוע ולא ממושמע), הוא כבר מרגיש יותר טוב (וגם קצת הולך ומצטמצם)
    באהבה
    עדית

    השבמחק