יום חמישי, 31 בדצמבר 2009

רגע לפני שמסתיימת לה שנת 2009

בתחילת שנת 2009 הקמתי את העסק שלי, את "משפחה בריאה".
זו היתה שנה מופלאה של צמיחה, התפתחות ונתינה
ועל כך אני רוצה לומר לכולכם מספר מילים:





אני לומדת המון מהמטופלים שלי ואחד מהם אמר לי השבוע "כשאני אלמד לחיות בשלום עם עצמי, אני אהיה בריא. כל עוד אני חולה, סימן שעדיין לא קיבלתי את עצמי".

אני רוצה להדגיש ולומר לכל אחד ואחד מכם:
אהבו את עצמכם, השקיעו בכם ותנו לכם את הטוב ביותר. אהבה וקבלה כזו יביאו לכם בריאות.

כמו תמיד, חשוב לי לשמוע אתכם. אתם מוזמנים להגיב ולכתוב לי כאן למטה, לשאול שאלות, ולהיות מעורבים .


שנה מופלאה
מלאת בריאות
מלאת אושר והגשמה
איילת

20 תגובות:

  1. איילת יקרה ,
    שתקבלי השנה לפחות כמה שאת נותנת..
    שתהיה לך שנה מעניינת ופוריה.שלך,ליא אילון קיבוץ זיקים.

    השבמחק
  2. איילת שלום,
    התכנים שלך מוסיפים הרבה ערך חיוני, לכל מי שמימש אותם.
    שתהיה לך שנה מוצלחת ופוריה.

    לאה סידן

    השבמחק
  3. איזה כיף לראות את ההתממשות וההתגשמות של אחד העסקים המשמועתיים והמשפיעים - לטובה על חיינו.
    המשיכי כך וגם בשנה הקרובה תגשימי את מטרותיך.

    עם המון הערכה ואהבה.
    עמרי

    השבמחק
  4. תודה אילת

    את נהדרת בכל אשר את עושה, ואת נהדרת בשיטת העבודה שאימצת, והיכולת שלך לחלוק את הידע ולהודות למי שעשה איתך את הדרך היא נדירה.

    אוהבת ומעריכה

    רונית בנארי
    http://www.atarplus.co.il

    http://www.isha-ovedet.co.il

    השבמחק
  5. היי איילת
    תודה רבה על המילים החמות
    עלי והצליחי
    שנה טובה

    השבמחק
  6. הי איילת ,

    היה מרגש לשמוע את הברכה , ולהרגש את ההתחסות המיוחדת לכל אחד מאיתנו ,
    תודה !!

    המשיכי להתעצם ולגדול ,
    ברכות , לשנה ניפלאה ועצומה ,

    אפרת

    השבמחק
  7. איילת יקרה,
    אלף תודות לך. מי יתן וירבו כמוך. עם כל שפע הידע שאת נותנת לנו והאיכפתיות שאת מגלה כלפי כל פרט ומה שהם אומרים/ות ומרגישים/ות.
    אני מלאה הערכה כלפייך על כך וגם על האומץ שהיה לך לפתוח עסק חדש דווקא בשנה כלכלית "מפחידה" שכזו. אני מאחלת לך המון הצלחה טובה בכל המישורים, אישית מקצועית וכלכלית. יישר כח.
    סיוון לואיס

    השבמחק
  8. לאיילת,
    אם זו היתה השנה הכי טובה שהיתה לך עד היום אני מאחלת לך שהשנה הבאה תהיה אף טובה יותר
    בהצלחה,
    דורית

    השבמחק
  9. תודה רבה לך אילת שהאשרת והעשרת אותנו.אך חשוב לזכור שהשנה היהודית מתחילה בחודש תשרי
    בהערכה רבה
    שבת שלום
    רחל

    השבמחק
  10. לאיילת כל הכבוד.
    התמדה ונחישות, מיקוד במטרות ויעדים, תמונה בהירה של העתיד הרצוי ויציאה ללא פחד להשיגו מהמצוי, כפי שהודגם ומודגם בפרויקט שלך, מהווים השראה לרבים.
    שתהייה לך שנה יותר מוצלחת ממה שתכננת "כי עדיף סנטימטר של מזל מקילומטר של ידע" (זיו מהישרדות).
    ניפגש בשמחות והצלחות.

    השבמחק
  11. שלום איילת,
    אין ספק, את פשוט נהדרת. מרגש לשמוע אותך ברגע של סיום ועל סף התחלה חדשה; מרגש לשמוע אותך מתחלקת ברגשותייך, בחוויותיך ובידע האדיר שלך בפתיחות, בכנות ובתבונה שכזאת עם קהל היעד שלך מתוך הבנה שהוא חלק אינטגרלי מהצלחתך. לדעת להודות בכך ולדעת להודות לקהל הזה על כך, אינו נחלת הכלל ואינו מובן מאליו; אשרייך שנחנת בגדולה הזאת! כוח הנתינה שלך הוא עצום ואין ספק, מי שנותן - מקבל!!!
    מאז שנפלה בחלקי הזכות להתוודע אליך ואל האתר שלך, אני עוקבת אחר הדברים בדבקות, מאזינה להרצאותייך האינטרנטיות וקוראת את הנכתב באתר.
    השתתפתי בסמינר שלך בחנוכה בבית ציוני אמריקה ונהניתי מכל רגע. נשארתי עם טעם של עוד...; למותר לציין את הפרגון שלך לאחרים - אני מתכוונת כרגע לערן; גם זו מלאכה שצריך לדעת ושכרה בצידה.
    יישר כוח, איילת. את ממש חוויה. רב תודות על חוויית 2009 וכן נזכה ב- 2010 .
    בהוקרה,
    דליה.

    השבמחק
  12. הי איילת
    שנה טובה ומדהימה ומוצלחת, מי ייתן ששנת 2009 תיהיה השנה העלובה ביותר עבורך....

    את אדם מיוחד,
    ירון בן מנשה

    http://www.maof.ws

    השבמחק
  13. איילת היקרה
    הייתה לי הזכות להכיר אותך בדצמבר 2009. כשהעסק היה רק "ניצוץ בעיני רוחך", זכיתי להיות עדה לדרך המופלאה שעשית במהלך השנה האחרונה.
    את מעוררת השראה, הערכה והתפעלות גדולה.
    בנית עסק לתפארת שמשרת אנשים רבים ותורם רבות לאיכות ובריאות החיים. תודה על נוכחותך בחיי.
    אוהבת אותך מאד
    נילי דור האלה
    http://www.nilidorhaella.co.il

    השבמחק
  14. איילת יקרה
    תודה לך!
    נחשפתי במקרה לאתרך לפני כחודשיים. אני מאמינה שהמקרי אינו מקרי אלא מגיע בתזמון הנכון ובמשמעות הנכונה. אני קוראת את המיילים המגיעים ממך בדבקות ומועשרת.
    שתהא שנת 2010 טובה עוד יותר משנת 2009. בהצלחה!
    דגנית - מטפלת הוליסטית
    www.stepsdror.com

    השבמחק
  15. תודה רבה לך על הנתינה ועל הדרך שיצרת עסק מדהים, על שיתופי פעולה מדהימים ומעצימים. עדנה זמיר .

    השבמחק
  16. איילת,

    כל הכבוד! אני מעלה התפעלות על ההתקדמות המהירה והעצמוה שעשית, והכול במו ידייך.

    יש לי מספר רעיונות לשיתוף פעולה בינינו. אדבר איתך בשבוע הבא.

    שנה טובה! אני מאחל לך ששנת 2010 "תעקוף בסיבוב" את שנת 2009 מבחינתך.
    יניב זייד 054-800-1200

    השבמחק
  17. איילת,

    כל הכבוד על העשייה וכל ההישגים המדהימים של 2009, מדהים ומאד מעודד לדעת שהתחלת רק לפני שנה ! את מקור להשראה בשבילי.
    שתהיה לך שנת 2010 מלאה הגשמה וסיפוק, ושתגיעי לשיאים חדשים !
    שירי לופוביץ

    השבמחק
  18. איילת היקרה שלום
    מי יתן וירבו כמוך בארצינו הקטנה
    אצלך העבודה היא גם האמונה וזה נפלאה
    כמו שאומר השיר אני ואת נשנה את העולם
    אני מאחל לך שתמשיכי להאיר לכולנו את הדרך לא רק לבריאות אלא גם לדרך העסקים הנפלאה שלך שתמיד נותנת יותר ממה שמקבלת
    המון בהצלך
    באהבה גל

    השבמחק
  19. יקרים!
    תודה עצומה על כל הפירגון
    תגובות כאלו נותנות לי את הכח לעשות ולהמשיך.
    עושה חם בלב!

    שתהיה שנה מופלאה
    איילת

    השבמחק
  20. תודה רבה ושתהיה שנה מוצלחת ומלאת שמחה ובריאות
    האתר שלך נחמד מאוד ובהחלט מקצועי
    מיה

    השבמחק