יום שלישי, 22 בדצמבר 2009

שפעת החזירים - לחסן או לא לחסן - זו השאלה?

הרגשת עייפות
עודף ליחה
שיעול
פצעונים על העור
בחילות
כאבי ראש
דלרות גרון
חום גבוה
ועוד ועוד ועוד

כל אלו הם חלק מהסמפטומים של הרעלת הגוף. הגוף מנסה לסלק רעלים שהצטברו בתוכו ועושה זאת באופנים שונים. מעלה את החום, יוצר שלשול או עודף ליחה, יוצאים פצעונים על העור וכו'.
כשהגוף מורעל, חמצן או רכיבי תזונה אחרים לא יכולים להספג בצורה יעילה, דבר שגורם להיווצרות חוסרים בגוף שבהכרח יביאו למחלות.
כל מחלה שקיימת, כל מחלה שאנו מכירים, נובעת מהרעלה מסויימת של הגוף. כל מחלה!

מחלה לא נובעת מוירוסים, חיידקים או פטריות. חיידקים ווירוסים יגיעו אל הגוף שלנו אך ורק אם תהיה להם סביבה נוחה להתפתח ולהתרבות. חיידקים ווירוסים לא ירצו לחיות במקום בו התנאים אינם נכונים עבורם.
ז"א שקודם כל אנחנו יוצרים תנאים מתאימים בהם הם יכולים להתרבות, ואז יצורים קטנים אלו מרשים לעצמם לבוא ולהשתכן בתוך הגוף שלנו. בסה"כ אנו אלו שהיזמנו אותם.
רובנו מאוד מפחדים שהם יבואו, יתקפו ויפילו אותנו למשכב כי פשוט לא מבינים שהם יגיעו רק אם נזמין אותם. הם יכנסו לגופנו רק אם ניצור את התנאים הנכונים עבורם. והתנאים הנכונים עבורם זו עודף פסולת ועודף רעלים.

כשהגוף מורעל נוצרת מחלה. ממש פשוט.
ננקה את הרעל, המחלה לא תגיע או תעלם.

רבים שואלים ומבקשים את עצתי בקשר לחיסונים. במיוחד בחורף ובמיוחד בהקשר של שפעת החזירים.
האם לחסן או לא?
ההחלטה צריכה להיות שלכם בלבד, אבל זכרו - היום זו שפעת החזירים, אתמול היתה שפעת העופות או מגפת הסארס באסיה (זוכרים?) ומה יהיה מחר?

חיידקים ווירוסים ימשיכו להיות כאן, להתפתח ולהתרבות. אם יש משהו עליו אנו צריכים להסתמך זו מערכת החיסון שלנו.
אותה אנו חייבים לחזק ולטפח כי היא היחידה שבאמת תשמור עלינו - לא שום חיסון, והשלב הראשון הוא לדאוג שהגוף לא יהיה מורעל.

איך לעשות את זה? איך לשמור על נקיון הגוף ואיך לחזק את מערכת החיסון? זה פשוט מאוד. יש שני שלבים -
דבר ראשון לדאוג לכך שרעלים לא יכנסו לגוף - תזונה נכונה ללא רעלים בעיקר (הסתכלו על הפוסט הזה ), ודבר שני זה לוודא שמערכות סילוק הפסולת של הגוף עובדות בצורה תקינה ויעילה.

על זה בדיוק אנחנו מתמקדים בסמינר "הנוסחה לחיים בריאים"

הסמינר הבא יתקיים ב- 18.1.2010, בין השעות 08:30  - 16:30, בת"א
מוזמנים להרשם ולהבטיח את מקומכם דרך הקישור הבא:
http://www.healthyfamily.co.il/117036/seminar

3 שבועות אחרי הסמינר הראשון קיבלתי מייל מאוד מרגש מאחת המשתתפות, בדיוק בהקשר של הרעלת הגוף:

איילת שלום
השתתפתי בסמינר האחרון בתל אביב ואני שמחה לספר שבעקבות הסמינר הצלחתי סופסוף לעשות את השינוי שכל כך ציפיתי לו.
אני כבר שנה וחצי עובדת לקראת השינוי והפגישה איתך ועם והסמינר היה עבורי סגירת מעגל ויציאה לדרך חדשה !
אני סוחבת סכרת סוג 2 כבר שנים (אני רק בת 34 ועם סכרת מגיל 16 ) במשך השנים ממש הזנחתי את עצמי תמיד רציתי לעשות שינוי אבל לא ידעתי בדיוק מאיפה לקחת את הכוחות לעינין , הרגשתי שאני במצב של הרס עצמי אוכלת כמו משוגעת ומזריקה אינסולין ומין לופ שרק גובר עם השנים .
לפני שנה וחצי עשינו שינוי גדול ועברנו מהמרכז לצפון והרגשתי שהינה זו ההזדמנות שלי לעשות סוף לבלאגן . אבל למרות שהתחלתי ללמוד קורסים העוסקים בנפש וברוח לא הצלחתי להביא את עצמי למצב של שינוי . בסמינר שלך קיבלתי תשובה כל כך חדה וברורה שבעצם אני בריאה ,אני רק מרעילה את הגוף שלי וזהו ! זה הספיק לי לעשות את השינוי הגדול ולהתחיל לאכול בריא ,כל השנים ברחתי מהקביעה שאני חולה סכרת זה ניראה לי כל כך לא אני ,חולת סכרת? מה פתאום !! ולאחרונה כבר הרגשתי שאין לי ברירה אלה לקבל את הקביעה הזאת ולהתחבר למשאבת אינסולין.
אני שמחה שהסדנא שלך הצליחה להחזיר לי את הביטחון שהכל בידים שלי ואני בריאה רק צריכה לא להזיק לגוף.
היום אחרי שלושה שבועות אני שמחה לומר שפעם ראשונה בכל חיי אני לא אוכלת שום דבר אבל כלום ! שקשור
לעוגות עוגיות לחם לבן קמח לבן הורדתי כמויות של חלב ומוצרי חלב אבקות מרק ועוד..(מי שמכיר אותי שיודע שזה ממש לא ברור..)
הסוכר ירד פלאים אני מרגישה הרבה יותר טוב וזה כייף גדול .
אני רוצה להודות לך על המפגש בנינו :)
הייתי שמחה להשתתף בסדנה נוספת שתיתמקד יותר בצד הפרקטי של הנושא .
מבחינתי אין לי מושג איך מבשלים קינואה...

בברכה
רינה 
9/12/2009

הסתכלו על סרטון בן 2 דקות מתוך הסמינר האחרון שבו אני מסבירה על התא, הרעלה וספיגת החמצן וחומרים מזינים:



לפרטים על הסמינר:
http://www.healthyfamily.co.il/117036/seminar

אשמח לקבל את תגובותיכם כאן למטה, כתבו וספרו לי כל דבר העולה על דעתכם.

המון בריאות
איילת

2 תגובות:

  1. השתתפתי בסמינר האחרון.
    התכנים שאת מלמדת הם חובה לכל אדם. כל כך הרבה מאיתנו נוהגים לחשוב שאנחנו אוכלים בריא, ובעצם אנחנו פוגעים בעצמנו בלי לדעת.
    מעולה שאת כאן - עושה את מה שאת עושה, מקווה לטובת הבריאות של כולנו שהסדנאות שלך יגיעו אל מסה קריטית של אנשים.
    ישר כח על העבודה!

    השבמחק
  2. עמרי היקר,
    תודה רבה!
    כיף לשמוע ולדעת שהסמינר היה בעל ערך עבורך.
    המון תודה
    איילת

    השבמחק